sobota, 29 marca 2014

Żyję, żyję..


Chciałam powiedzieć że jeszcze żyję, ale rozdziału na razie nie będzie. Obiecuję że się poprawię po napisaniu egzaminów. Przepraszam że zaniedbuje tego bloga, ale mam tyle nauki i prawie że w ogóle braku dostępu do laptopa. Naprawdę obiecuję, że będę pisać częściej od maja. Będzie już większy spokój.
Kocham Was baldzo baldzo mocno :CCC


Edit.
Poszukuję kogoś do pomocy, kogoś odpowiedzialnego i godnego zaufania. Piszcie w komentarzach kontakt do was, żebyśmy mogli/mogły się dogadać.

24 komentarze:

  1. Kontakt do mnie
    e-mail: monika25635@gmail.com
    Pozdrawiam
    ~Monic~

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bałam się że zostawiłaś tego bloga ;( czekamy do maja !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem chętna :-) <3 martynawilk24@interia.pl
    GG -48039887
    twitter - @Zartyna4ever

    OdpowiedzUsuń
  5. no to czekamy do maja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już zaczęłam myśleć, że przestałaś pisać. Cieszę się, że poinformowałaś nas co się dzieje.
    Jestem raczej odpowiedzialna i godna zaufania xd
    e-mail: gosiak.19.99@gmail.com
    gg: 41478116

    OdpowiedzUsuń
  7. JA JESTEM TWOJĄ ZAUFANĄ RZONKĄ W CIONSZY, DAJ MI SZANSE XDXDXD
    MÓJ TŁAJTER : @ellieflawlexs
    chuj że nawet nie wiem o co chodzi z tym editem ale jebać życie ide na żywioł
    YOLO XDXD
    ~KORNI TWOJA RZONA OD KOKOSÓW Z BLIŹNIAKAMI ELO

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzisiaj przypadkiem wpadłam na Twojego bloga i się w nim zakochałam :) Czekam na kolejny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypadkiem trafiłam na tego bloga i... WOW!!! Nie mogę się doczekać rozdziału:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłam na ESCAPE dzisiaj popołudniu, bo mi się u babci nudziło i naprawdę, to jest cudowne! Czekam na next i jak masz możliwość, to daj znać na tt @torii_99 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i jak egzamin?

    neon

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozumiem cie ale zyjesz ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do Liebster Award z tego bloga http://prisoner-of-the-dead.blogspot.com/!
    Nie wiem czy chesz wziąść udział, byłoby miło.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Eloo ziomek :D kiedy kolejny? Poinformuj nas bo umieramy z tęsknoty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy bd następny :D bo się nie mogę doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba jednak nam umarlas :(((((

    OdpowiedzUsuń
  17. no wiec jest koniec maja ... i.wiesz co dalej powinno byc.(rozdzial) xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Egzaminy były... :(
    A Ciebie z rozdziałem nadal nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  19. no więc gdzie rozdział?? błagam cie dodaj jak najszybciej <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Puk, puk jest tam kto? ... NIEEE

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej . Zapraszam serdecznie na bloga mojego kolegi który dopiero zaczyna a pisze znakomicie! Pomagam mu rozgłosić opowiadanie. Blog w kategorii Fantasy ( coś w stylu Hobbita i te sprawy) Bardzo mi na tym zależy! :) Zapraszam! Oto link : http://kamczis.blog.pl/
    Monika *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja kocham jak właściciele blogów olewają czytelników i mają ich po prostu w dupie...Taa... egzaminy dawno minęły.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej :) świetny blog ☺ zostałaś nominowana do Liebster Awards przez special-fanfiction.blogspot.com, tam znajdziesz szczegóły :)) x (no i czekam na nexta ;3)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dodasz coś wreszcie?

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję ♥